sâmbătă, 6 ianuarie 2018

cântece și alte respirări

până și sunetele au chimia lor. reacții nebănuite se desfășoară în mine la auzul înșiruirii de sunete ce compun acest cântec. 

uneori  pacea din mine se luminează brusc ca fața unui copil ce tocmai a primit un cadou.

reînvăț viața. reînvăț cântecul. mult timp nu am respirat, nu am cântat nu am vorbit nu am scris. acum reînvăț totul de la început chiar dacă nu știu sigur unde este începutul și unde sfârșitul

respiratul nu e ca mersul pe bicicletă. nu știu cum. nu-mi amintesc. poate nu am știut niciodată.

lumina cade ciudat pe fața lumii. uneori ea pare un monstru, alteori pare doar un câine albastru.

am ales mereu între mine și mine. mereu greșit.mereu prea târziu. există mici decalaje, diferențe fine de nuanță între clipe. aceste diferențe pot să ucidă sau să salveze. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu